Centrum Aktywizacji Zawodowej - pośrednictwo pracy

Print Drukuj

Doradca klienta, będący pośrednikiem pracy i specjalistą ds. rozwoju zawodowego, wspiera osoby bezrobotne w znalezieniu ofert pracy oraz innych form aktywizacji, takich jak poradnictwo zawodowe czy szkolenia. W celu skorzystania z jego pomocy, należy zgłosić się do urzędu z dokumentami: dowodem osobistym, terminarzykiem wizyt, potwierdzeniem dodatkowych kwalifikacji oraz CV. Proces zaczyna się od wizyty w urzędzie w godzinach pracy, gdzie należy przynieść wymagane dokumenty.

Następnie, można skorzystać z automatu biletowego lub pobrać numerek w recepcji urzędu. Kolejnym krokiem jest przeglądanie ofert pracy dostępnych w gablotach w holu. Ostatnim krokiem jest zgłoszenie się do wybranego doradcy klienta, by uzyskać pomoc w poszukiwaniu pracy.

Doradca klienta - (pośrednik pracy, doradca zawodowy, specjalista ds. rozwoju zawodowego) to osoba, która pomaga w skorzystaniu w ofert pracy będących w dyspozycji Urzędu, przedstawia inne formy aktywizacji, z których może skorzystać osoba bezrobotna takich jak: poradnictwo zawodowe, informacja zawodowa, pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy, udział w szkoleniach czy zajęciach w Klubie Pracy. Z pomocy doradcy klienta można skorzystać bezpośrednio w urzędzie lub telefonicznie.

Do doradców klienta należy zgłaszać się mając przy sobie następujące dokumenty:
- dowód osobisty,
- terminarzyk wizyt w Urzędzie,
- dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje, które nie były przedstawione podczas rejestracji,
-  CV.

I KROK
Osoba bezrobotna powinna przyjść do urzędu w godzinach pracy (poniedziałek 8.00-15.00, wtorek-piątek 8.00-14.30), przynieść ze sobą powyżej wymienione dokumenty.

II.KROK
Skorzystać z automatu biletowego znajdującego się w holu Urzędu lub pobrać w recepcji Urzędu w holu A numerek do pokoju doradcy klienta.

III KROK
Przejrzeć dostępne oferty pracy zamieszczone w gablotach holu A i przed pokojami obsługi.

IV KROK
Zgłosić się do odpowiedniego doradcy klienta.
Informacje o publikacji dokumentu