termin 19 lutego 2025 r. w godz. 17.00 – 20.15
Program:
• franczyza i franschising – cechy modelu,
• rodzaje i działanie franczyzy,
• franczyza jako model promocji i finansowania – różnorodność działań,
• kluczowe elementy w umowie franczyzowej – na co warto zwrócić uwagę,
• korzyści i wady franczyzy,
• wybór franczyzy – studium przypadku,
• działalność agencyjna jako alternatywa franczyzy,
• strategia marketingowa w modelu agencyjnym - studium przypadku.
Prowadząca
Lidia Garczyńska-Szymkowiak - ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość), geomorfolog.
Od 25 lat doradca biznesowy i zawodowy w ośrodkach przedsiębiorczości i ośrodkach wsparcia ekonomii społecznej, dla sektora MŚP.
W latach 1998-2004 doradca finansowy i specjalista marketingu w centrali banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP).
Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl. Alior Bank.
Wykładowca akademicki, nauczyciel szkół policealnych.
Zgłoszenia na adres powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Załączniki (7)instrukcja ZOOM.pdf (pdf, 357 KB)