Program:
• Dobór narzędzi marketingowych tradycyjnych i internetowych.
• Odbiorcy marketingu tradycyjnego i internetowego – grupy docelowe w marketingu B2B i B2C.
• Zestawienie podstawowych różnic w obu strategiach marketingowych.
• Strategia pull (przyciągania) w obu strategiach marketingowych.
• Strategie marketingu relacji CRM w marketingu tradycyjnym i internetowym.
Prowadząca
Lidia Garczyńska-Szymkowiak - ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość), geomorfolog.
Od 25 lat doradca biznesowy i zawodowy w ośrodkach przedsiębiorczości i ośrodkach wsparcia ekonomii społecznej, dla sektora MŚP.
W latach 1998-2004 doradca finansowy i specjalista marketingu w centrali banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP).
Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl. Alior Bank.
Wykładowca akademicki, nauczyciel szkół policealnych.
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!