Ogłoszenie naboru wniosków dla pracodawców

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu zaprasza do współpracy wszystkich pracodawców zainteresowanych zatrudnieniem osób bezrobotnych.

W związku z tym ogłasza nabór wniosków w ramach między innymi:
 
Prac interwencyjnych

Dofinansowania wynagrodzenia za zatrudnienie pracownika 50+

Świadczenia aktywizacyjnego

Bonu zatrudnieniowego

Refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
 
 
Szczegółowe informacje na temat nawiązania współpracy oraz druki do pobrania znajdują się
w zakładce: Na Skróty - Dokumenty do pobrania oraz w zakładce: Dla pracodawców  i przedsiębiorców – Wsparcie tworzenia miejsc pracy. Informacje udzielane są również na stanowisku ds. instrumentów rynku pracy pok. 110 Urzędu lub telefonicznie 618345677.


Wniosek wraz z kompletem dokumentów stanowiących załączniki do wniosku należy złożyć w jeden dowolnie wybrany sposób:
- w kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu ( pok. 104)
- lub wysłać pocztą na adres Urzędu
- lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (wniosek złożony w formie elektronicznej powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).
- lub za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
- lub poprzez e-Doręczenia.
 
Uwzględniane będą wnioski prawidłowo sporządzone i kompletne, według kolejności ich złożenia, w ramach posiadanych środków finansowych. Złożone  wnioski  zostaną rozpatrzone pod względem formalnym i merytorycznym, a wnioskodawcy zostaną  poinformowani o sposobie ich rozpatrzenia.
 
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię elektronicznej skrzynki podawczej, platformy praca.gov.pl i e-doręczeń oraz niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki. 
 
Zapraszamy do współpracy.

Informacje o publikacji dokumentu