Nabór wniosków - Niskooprocentowana pożyczka z Funduszu Pracy dla organizacji pozarządowych art. 15zzda

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu ogłasza z dniem 25.06.2020r. nabór wniosków o niskooprocentowaną pożyczkę z Funduszu Pracy dla organizacji pozarządowych na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej / statutowej organizacji pozarządowej w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 tej ustawy.


O pożyczkę mogą starać się organizacje pozarządowe prowadzące działalność gospodarczą lub statutową przed dniem 1 kwietnia 2020 r. Działalność gospodarcza lub statutowa nie może być zawieszona przynajmniej w jednym z wymienionych dni: 29 lutego 2020 r. lub 31 marca 2020 r. Ponadto, działalność gospodarcza lub statutowa nie może być zawieszona w dniu składania wniosku o udzielenie pożyczki.

Wniosek o pożyczkę należy składać w powiatowym urzędzie pracy terytorialnie właściwym ze względu na siedzibę organizacji pozarządowej.

Szczegółowe informacje, zasady oraz wniosek o przyznanie  dostępne są na naszej stronie internetowej:
https://poznan.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzda-pozyczka-org

               

Wnioski należy składać w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl  po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub w przypadku wystąpienia trudności także  w postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań. Wszystkie dokumenty w wersji papierowej, które trafią do Urzędu przejdą kwarantannę. Ponadto informujemy, iż ocena wniosków złożonych w postaci papierowej jest znacznie wydłużona  ( zachęcamy zatem  do składania wniosków przez portal praca.gov.pl. ).Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Złożone  wnioski  zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym,
a wnioskodawcy zostaną  niezwłocznie poinformowani o sposobie ich rozpatrzenia. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl,  niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.  

 

Szczegółowe  informacje  można uzyskać pod numerem telefonu:
61 8345 696 w godz. od 8.00 do 13.00 lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej:
 tarcza1@poznan.praca.gov.pl.
tarcza2@poznan.praca.gov.pl.

 

Informacje o publikacji dokumentu