Ważne informacje w sprawie wizyt u doradców klienta
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, informujemy, że kontakt z Urzędem możliwy jest wyłącznie w formie zdalnej.
Wznowienie realizacji bezpośrednich wizyt u doradców klienta będzie uzależnione od sytuacji epidemicznej.
Po uruchomieniu osobistych wizyt, osoby zarejestrowane będą sukcesywnie informowane telefonicznie lub drogą e-mail o terminach wyznaczonych wizyt.
Jednocześnie Urząd zapewnia dostęp do wszystkich usług w formie zdalnej zgodnie z komunikatem "Aktualne zasady załatwiania spraw i obsługi klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu" - dostępnym tutaj.
Zapraszamy do zapoznania się z planami organizowanych szkoleń dostępnymi tutaj