Szkolenie skierowane jest do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
trwa 16 godzin i obejmuje następujące zagadnienia:
I Przygotowanie do zaplanowania działalności gospodarczej
- Pomysł na biznes – analiza rynku, zarzadzanie i planowanie w firmie.
- Marketing – promocja i wizerunek firmy, pozyskiwanie klientów.
- Biznesplan – zasady sporządzania.
- Finansowanie działalności gospodarczej – źródła i zasady pozyskiwania.
- Obowiązujące akty prawne.
- Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej oraz spółki cywilnej.
- Opracowanie praktyczne dokumentów rejestrowych firmy.
- Wymogi dotyczące prowadzenia działalności – pozwolenia, koncesje, licencje itp.
- Formy opodatkowania działalności gospodarczej
- Podatek VAT (w tym Jednolity Plik Kontrolny)
- Rodzaje dokumentacji księgowej.
- Rozliczenia z US i ZUS również przy wykorzystaniu Internetu.
Szkolenie odbywa się w godz. 16.30 - 19.45.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu, proszone są o zgłoszenia osobiste w siedzibie Ośrodka, telefoniczne pod numerem 61 853 21 86 lub przesłanie zgłoszenia (wypełniony formularz) pocztą elektroniczną info@powp.poznan.pl