Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy i wniosków o grant na telepracę

Print Drukuj
KOMUNIKAT
(data publikacji: 09.07.2021r.)
 
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, że z dniem 12.07.2021r. wstrzymuje przyjmowanie wniosków o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby i wniosków o grant na telepracę. Wnioski dotyczące przedmiotowych refundacji, które aktualnie są w posiadaniu tut.Urzędu w całości wyczerpują posiadane środki finansowe przeznaczone w bieżącym roku na udzielanie ww. formy pomocy.

___________________________________________________________________________

NABÓR WNIOSKÓW - ZAKOŃCZONY!!!
(data publikacji 26.04.2021r.)

 
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, że od dnia 26.04.2021r. przyjmowane będą wnioski o:
  • przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby. - kwota refundacji wynosi maksymalnie 25.000 zł na jedno stanowisko pracy.
  • przyznanie grantu na utworzenie stanowiska pracy w formie telepracy. - kwota refundacji grantu wynosi maksymalnie 10.000 zł na jedno stanowisko pracy.  
Aktualne Zasady, formularze wniosków oraz załączniki dostępne są do pobrania na stronie internetowej Urzędu https://poznan.praca.gov.pl
Pomoc zostanie udzielna pracodawcom, którzy utworzą stanowiska pracy przede wszystkim dla osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (długotrwale bezrobotnych, bezrobotnych posiadających co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia, osób do 30 roku życia i po 50 roku życia), a jednocześnie ich dotychczasowa działalność zostanie najwyżej oceniona ze względu na możliwość utrzymania stanowisk utworzonych w ramach wsparcia.
 
Uwzględniane będą wnioski prawidłowo sporządzone i kompletne, według kolejności ich złożenia, w ramach posiadanych środków finansowych.
 
Wnioski wraz z kompletem załączników niezbędnych do jego oceny będą przyjmowane wyłącznie w formie elektronicznej (wniosek złożony w formie elektronicznej powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-puap).
 
Ścieżka przygotowania i przesłania dokumentacji wnioskowej w formie elektronicznej:
  1. wydrukuj, wypełnij i podpisz wniosek i pozostałe dokumenty
  2. zeskanuj wniosek, pobrane dokumenty i pozostałe załączniki
  3. wybierz metodę przesłania dokumentacji:
  • przez praca.gov.pl wejdź na stronę https://www.praca.gov.pl  > wybierz Wnioski o świadczenia i usługi z urzędu > pismo do urzędu (PSZ –PU) > postępuj zgodnie z instrukcją > prześlij pismo PSZ-PU do urzędu a wniosek i pozostałą dokumentację dodaj jako załączniki do tego pisma lub
  • przez e-puap wejdź na https://epuap.gov.pl  > wybierz Katalog spraw > Sprawy ogóle Pisma do urzędu > wybierz Najczęściej załatwiane sprawy Pismo ogólne do podmiotu publicznego > postępuj zgodnie z instrukcją > prześlij pismo ogólne do urzędu a wniosek i pozostałą dokumentację dodaj jako załączniki do tego pisma.
Wnioski będą przyjmowane do wyczerpania limitu środków przeznaczonych na ten cel.
 
Informacje w ww. sprawie udziela stanowisko ds. przedsiębiorczości telefonicznie pod numerem 61 8345684
Zapraszamy do współpracy!
Informacje o publikacji dokumentu