Osoby uprawnione, chcące skorzystać po raz pierwszy z usług Urzędu mogą zgłosić ten fakt:
a) drogą elektroniczną – na adres: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
b) poprzez pocztę – na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań
Osoby chcące skorzystać z pomocy asystenta lub tłumacza języka migowego winny zgłosić taką potrzebę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
Do pomocy w komunikowaniu się z osobami z dysfunkcją mowy i słuchu wyznaczony jest:Pan Krzysztof Kalczyński z Działu Administracji.
W szczególnych sytuacjach, wymagających udziału profesjonalnego tłumacza języka migowego, zapotrzebowanie na tę usługę należy złożyć w Kancelarii Urzędu z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem z podaniem daty, godziny oraz celu zamawianej usługi.