Informacje o urzędzie

Informacje o urzędzie

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Czarnieckiego 9
61-538 Poznań

tel. 61 8345-640
tel. 61 8345-679
fax. 61 8339-808

e-mail: kancelaria@poznan.praca.gov.pl

adres do e-doręczeń: AE:PL-22471-50681-WRGDD-29

NIP 783-15-24-761

Obsługa interesantów odbywa się :
poniedziałek 8.00-15.30
wtorek - piątek 8.00-14.30

Recepcja czynna od godz. 7:30 (wydawanie imiennych potwierdzeń do rejestracji)
Kancelaria czynna jest:
poniedziałek 8.00-15.30
wtorek - piątek 8.00-14.30

 

Osoby niesłyszące chcące skorzystać po raz pierwszy z usług Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu powinny zgłaszać się do Recepcji znajdującej się w holu głównym Urzędu - szczegółowe informacje na stronie "Informacje dla niepełnosprawnych"

Infolinia dla klientów urzędów pracy: 19524 (z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora)
 
Numer infolinii dla połączeń zagranicznych: +48 22 19524

Obszar działania

 

Zasady kontaktu z urzędem

Zgodnie z art. 63 § 1 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23) „Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne."

Podania (informacje, żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) powinny zawierać co najmniej:
a)    Wskazanie osoby (imię i nazwisko) od której pochodzą,
b)    Adres (kod pocztowy, miejscowość, nazwa ulicy, numer domu),
c)    Opis sprawy, której dotyczą.
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu informuje, że udziela odpowiedzi w formie pisemnej za pośrednictwem poczty. Urząd nie udziela odpowiedzi pocztą elektroniczną.