Nabór wniosków - Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej art. 15 zze2

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu ogłasza z dniem 25.06.2020r. nabór wniosków
o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej lub jej jednostki organizacyjnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania.

Wsparcie może być przyznane na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od miesiąca złożenia wniosku
w wysokości nie wyższej niż suma 70% wynagrodzeń pracowników objętych wnioskiem (kwota dofinansowania nie może przekroczyć 70% kwoty minimalnego wynagrodzenia powiększonego
o składki na ubezpieczenie społeczne od pracodawcy). Beneficjent jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu pracowników przez okres, na który zostało przyznane dofinansowanie.

Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wskazywania spadku obrotów/przychodów z działalności.

Wniosek o dofinansowanie należy złożyć do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu
na siedzibę.

Szczegółowe informacje, zasady oraz wniosek o przyznanie  dostępne są na naszej stronie internetowej:
Wnioski należy składać w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl  po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub w przypadku wystąpienia trudności także  w postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań. Wszystkie dokumenty w wersji papierowej, które trafią do Urzędu przejdą kwarantannę. Ponadto informujemy, iż ocena wniosków złożonych w postaci papierowej jest znacznie wydłużona  (zachęcamy zatem  do składania wniosków przez portal praca.gov.pl.)

Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Złożone  wnioski  zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym, a wnioskodawcy zostaną  niezwłocznie poinformowani o sposobie ich rozpatrzenia. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl,  niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.  
 
Szczegółowe  informacje  można uzyskać pod numerem telefonu:
61 8345 696 w godz. od 8.00 do 13.00 lub

za pośrednictwem poczty elektronicznej: 
tarcza1@poznan.praca.gov.pl, tarcza2@poznan.praca.gov.pl.
Informacje o publikacji dokumentu