warsztat I. Zasady komunikacji i tworzenie profesjonalnych relacji biznesowych
wtorek 24 listopada w godz. 16.30 - 20.30
wtorek 24 listopada w godz. 16.30 - 20.30
Program warsztatów:
1. Struktura komunikatu i rodzaje komunikacji interpersonalnej
2. Cechy poprawnego komunikatu.
3. Jasna i jednoznaczna komunikacja biznesowa
4. Co powoduje zakłócenia w komunikacji a co usprawnia komunikację w biznesie
5. Wzajemny szacunek w komunikacji i relacji ze współpracownikami i klientami
6. Reguła tworzenia komunikatów
7. Metody poznania zasobów i potrzeb współpracowników i klientów
8. Zainteresowanie celami i potrzebami klienta, uznanie dla jego sukcesów i zrozumienie dla
trudności
9. Rodzaje kontaktów biznesowych, metody utrzymywania relacji z klientami
warsztat II. Jak radzić sobie z napięciami i konfliktami oraz budzić w sobie energię do
działania.
czwartek 26 listopada 2020 r. w godz. 16.30 - 20.30
działania.
czwartek 26 listopada 2020 r. w godz. 16.30 - 20.30
1. Powody napięć i źródła konfliktów w środowisku pracy.
2. Skutki napięć i konfliktów w zespole.
3. Strategie rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
4. Szacunek w komunikacji.
5. Oswajanie emocji i walka z zamartwianiem się. Jak radzić sobie ze stresem.
6. Energia: fizyczna, emocji, myśli, słów i środowiska. Energia sukcesów i porażek.
Czym jest pewność siebie.
7. Wpływ dobrej energii i pewności
Warsztaty odbędą się z wykorzystaniem platformy zoom.
Osoby zainteresowane uczestnictwem, prosimy o zgłoszenia na adres: powp@poznan.praca.gov.pl