"Employer branding - jak stworzyć idealne miejsce pracy i przywiązać do siebie pracowników, nowe strategie rekrutacyjne"
wtorek 8 grudnia 2020 r. w godz. 16.30 - 20.30
wtorek 8 grudnia 2020 r. w godz. 16.30 - 20.30
1. Employer branding (EB) - definicje i najważniejsze trendy
2. EB wewnętrzny i zewnętrzny - ich cele
3. Komunikacja marki pracodawcy i budowanie wizerunku
4. SEO i strona internetowa w działaniach EB
5. Profesjonale serwisy społecznościowe (Linkedin, Goldenline), a masowe (Facebook, Instagram, YouTube itp.), Messenger i chatboty
6. Platformy reklamowe - dlaczego warto zapłacić częściej a mniej
7. Rekrutacja i przegląd najważniejszych narzędzi wspierających poszukiwanie kandydatów i zarządzanie rekrutacją
8. Narzędzia do motywowania i zaangażowania pracowników
Warsztaty odbędą się z wykorzystaniem platformy zoom.
Osoby zainteresowane uczestnictwem, prosimy o zgłoszenia na adres: powp@poznan.praca.gov.pl