Zmiana zasad rejestracji w PUP od 14.06.2021r.

Print Drukuj
Od 14.06.2021r. osoby zainteresowane rejestracją w PUP w Poznaniu jako osoba bezrobotna lub poszukujaca pracy mogą to zrobić wyłącznie w formie:

    -  pełnej rejestracji elektronicznej  - tzn. wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna w postaci elektronicznej na stronie praca.gov.pl, załączenie do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzenie wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłanie wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy.
Zapraszamy również do zapoznania się z instrukcją elektronicznej rejestracji przez internet oraz instrukcjami Jak założyć Profil Zaufany i Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl
 
 - elektronicznego umówienia terminu do rejestracji - za pośrednictwem strony praca.gov.pl
W związku z ograniczeniem funkcjonowania powiatowych urzędów pracy z przyczyn związanych z przeciwdziałaniem COVID-19,  osoby, które umawiają  termin do rejestracji przez internet  i otrzymały komunikat, że nie ma wolnych miejsc i mają skontaktować się Urzędem, muszą oczekiwać na telefon pracownika Urzędu Pracy

- osobiście - rejestracja następuje w dniu osobistego zgłoszenia się w urzędzie po przedłożeniu dokumentów niezbędnych do rejestracji.
Rejestracji dokonuje się od godz. 7:30. Liczba miejsc ograniczona.

Nie będzie możliwości telefonicznego umówienia się do rejestracji w PUP.
Informacje o publikacji dokumentu