Program:
1. Pojęcie działalności nierejestrowanej – definicja i podstawa prawna
2. Warunki prowadzenia działalności nierejestrowanej:
- limity przychodów
- jak długo można ją prowadzić
- kto może prowadzić działalność nierejestrowaną:
- zasady ogólne
- łączenie działalności nierejestrowanej z innymi formami aktywnosci zawodowej
- osoby bezrobotne, obcokrajowcy - kiedy nie można prowadzić działalności nierejestrowanej
3. Obowiązki wynikające z prowadzenia działalności nierejestrowanej i jej rozliczanie:
- ewidencja sprzedaży, faktury i rachunki
- rozliczenie podatkowe: podatek VAT, podatek dochodowy
- kasa fiskalna
- prawo konsumenckie, RODO, przepisy sanitarne
4. Działalność nierejestrowana a składki ZUS
5. Zalety i wady prowadzenia działalności nierejestrowanej
6. Czy działalność nierejestrowana jest dla mnie? Co jeśli nie działalność nierejestrowana?
Zgłoszenia na adres
powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
instrukcja ZOOM.pdf (pdf, 357 KB)