w godz. 17.00 – 20.15
Webinary skierowane zarówno do przedsiebiorców planująch zatrudnianie pracowników, jak i do osób poszukujących zatrudnienia.
cz. I program:
1. Umowa zlecenie
- obowiązujące składki społeczne, podatek dochodowy
- koszty zleceniobiorcy i zleceniodawcy, zasady rozliczeń
- wady i zalety
- przykładowa umowa - co powinna zawierać
2. Umowa o dzieło
- obowiązujące składki społeczne, podatek dochodowy
- koszty przyjmującego zamówienie i zamawiającego - zasady rozliczeń
- różnice umowa zlecenie a umowa o dzieło
- wady i zalety
- przykładowa umowa - co powinna zawierać
3. Dokument niezbędny do zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej - kwestionariusz osobowy.
4. Różnice umowa zlecenie a umowa o dzieło.
cz. II program
1. Umowa o pracę
- obowiązujące składki społeczne, podatek dochodowy
- koszty pracownika i pracodawcy, zasady rozliczeń
- wady i zalety zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- przykładowa umowa - co powinna zawierać
- dokumenty niezbędne przy zatrudnieniu pracownika
Prowadząca
Nadia Rynarzewska - właścicielka biura księgowego ENEMEFER Tax z siedzibą w Poznaniu. Specjalistka ds. zarządzania zasobami ludzkimi i finansowymi (kadry, płace, ZUS), samodzielna księgowa ds. księgowości uproszczonej oraz ds. podatku VAT w obrocie krajowym, członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!