Marketing tradycyjny vs. marketing internetowy 12 marca 2025 r.

termin 12 marca 2025 r. w godz. 17.00 – 20.15


Program:

• Dobór narzędzi marketingowych tradycyjnych i internetowych.

• Odbiorcy marketingu tradycyjnego i internetowego – grupy docelowe w marketingu B2B i B2C.

• Zestawienie podstawowych różnic w obu strategiach marketingowych.

• Strategia pull (przyciągania) w obu strategiach marketingowych.

• Strategie marketingu relacji CRM w marketingu tradycyjnym i internetowym.


Prowadząca
Lidia Garczyńska-Szymkowiak -
ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość), geomorfolog.
Od 25 lat doradca biznesowy i zawodowy w ośrodkach przedsiębiorczości i ośrodkach wsparcia ekonomii społecznej,
dla sektora MŚP.
W latach 1998-2004 doradca finansowy i specjalista marketingu w centrali banku i instytucji doradztwa unijnego
(finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP).
Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl. Alior Bank.
Wykładowca akademicki, nauczyciel szkół policealnych.

  Zgłoszenia na adres powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)

Zapraszamy!
 
Informacje o publikacji dokumentu