termin 5 marca 2025 r. w godz. 17.00 – 20.15
Program:
- podstawowe zagadnienia sprzedaży osobistej i sprzedaży biznesowej – podobieństwa
i różnice, wybrane aspekty prawa podatkowego i odpowiedzialności cywilnej, - wybrane aspekty prawa autorskiego, problemy natury prawnej przy stosowaniu narzędzi AI
- wybrane regulacje w sprzedaży internetowej - niektóre aspekty prawne ochrony e-konsumenta (cena, odstąpienie od transakcji, rękojmia), polityka prywatności, regulamin sprzedaży internetowej, zakaz geoblokady, obowiązek informacyjny, ograniczenia w ekomarketingu i przedmiocie sprzedaży,
- dropshiping - odpowiedzialność sprzedawcy za towar i dostawę,
- kontrole e-sprzedaży - uprawnienia kontrolne: Inspekcji Handlu,
Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, kontrole UOKIK.
Prowadząca
Lidia Garczyńska-Szymkowiak - ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość), geomorfolog.
Od 25 lat doradca biznesowy i zawodowy w ośrodkach przedsiębiorczości i ośrodkach wsparcia ekonomii społecznej, dla sektora MŚP.
W latach 1998-2004 doradca finansowy i specjalista marketingu w centrali banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP).
Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl. Alior Bank.
Wykładowca akademicki, nauczyciel szkół policealnych.
Zgłoszenia na adres powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Załączniki instrukcja ZOOM.pdf (pdf, 357 KB)