Promocja biznesu w mediach społecznościowych - tworzenie treści w marketingu internetowym

9 października 2025 r. w godz. 17.00 – 20.15

Program:

• Odbiorcy, do których kierujemy przekaz internetowy.
• Profil osobisty przedsiębiorcy i profil jego firmy w mediach społecznościowych.
• Dostosowanie profilu do specyfiki działalności firmy.
Postowanie - aktywne wezwanie do działania, udział w grupach tematycznych.
• Żelazne zasady copywritingu (copy) - dobór stylu i języka komunikacji, kreowanie hasła.
• Mediaplan promocji w sieci.
• Aktualność treści w mediach, szybkie działanie versus przemyślane działanie. Terminy publikacji treści w Internecie.
User Experience - zasady dobrego UX.

Prowadząca
Lidia Garczyńska-Szymkowiak -
ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość), geomorfolog.
Od 25 lat doradca biznesowy i zawodowy w ośrodkach przedsiębiorczości i ośrodkach wsparcia ekonomii społecznej dla sektora MŚP.
W latach 1998-2004 doradca finansowy i specjalista marketingu w centrali banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP).
Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl. Alior Bank.
Wykładowca akademicki, nauczyciel szkół policealnych.

  Zgłoszenia na adres powp@poznan.praca.gov.pl

Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)

Zapraszamy!

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Załączniki instrukcja ZOOM.pdf (pdf, 357 KB)

Informacje o publikacji dokumentu