termin 27 lutego 2024 r. w godz. 11.00 – 14.00
Program:
1. Zasady realizacji kampanii
2. Struktura konta i kampanii Google Ads
3. Skuteczna treść reklam
4. Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
Prowadzący
Bartosz Robaszkiewicz - pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista ds. e-marketingu. Twórca projektów CODnet i Hypeseekers. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowaniem, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm.
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/programista. Posiada doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji. Trener z zakresu: e-commerce, SEO, skutecznych Social Mediów, e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.
Zgłoszenia na adres
powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
powp@poznan.praca.gov.pl
Webinar odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Zoom (instrukcja w załączniku).
Link do zajęć zostanie wysłany mejlem, potwierdzającym zapis.
(Brak mejla? Sprawdź spam)
Zapraszamy!
Załączniki
instrukcja ZOOM.pdf (pdf, 357 KB)