- osobiście,
- poprzez praca.gov.pl, Złożenie wniosku do wybranego urzędu wymaga podpisania go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
Jeżeli chcesz zostać pozbawiony statusu osoby poszukującej pracy możesz złożyć wniosek o rezygnacji z pomocy określonej w ustawie /o wyrejestrowaniu/. Powyższy wniosek możesz dostarczyć do urzędu: sz powiatowy urząd pracy nie zostanie wzięty pod uwagę, jeżeli złożysz go po skierowaniu do realizacji indywidualnego planu działania, na szkolenie, studia podyplomowe, do uczestnictwa w przygotowaniu zawodowym dorosłych oraz programie specjalnym, pozostawia się bez rozpoznania.
Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
Zgłoszenie podjęcia pracy, działalności gospodarczej oraz wyrejestrowania z innego powodu można dokonać:
- w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) stanowisko 15 i 16 w siedzibie Urzędu,
- pocztą – przesyłając oświadczenie
- przesyłając e-mail na adres: podjeciapracy@poznan.praca.gov.pl zawierający:
- w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) stanowisko 15 i 16 w siedzibie Urzędu,
- pocztą – przesyłając oświadczenie
- przesyłając e-mail na adres: podjeciapracy@poznan.praca.gov.pl zawierający:
- imie i nazwisko,
- PESEL
- datę podjęcia zatrudnienia/innej pracy zarobkowej lub rozpoczęcia działalności.