- osobiście,
- poprzez praca.gov.pl,
- za pośrednictwem osoby trzeciej,
- drogą pocztową,
- za pomocą faksu,
- e-mailem (stosowne dokumenty muszą wówczas zostać zeskanowane i przesłane drogą elektroniczną).
Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
Jeżeli chcesz zostać pozbawiony statusu osoby poszukującej pracy możesz złożyć oświadczenia o wyrejestrowaniu. Powyższe oświadczenie możesz dostarczyć do urzędu np.:
Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?
Zgłoszenie podjęcia pracy, działalności gospodarczej oraz wyrejestrowania z innego powodu można dokonać:
- w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) stanowisko 15 i 16 w siedzibie Urzędu,
- pocztą – przesyłając oświadczenie
- przesyłając e-mail na adres: podjeciapracy@poznan.praca.gov.pl zawierający:
- w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) stanowisko 15 i 16 w siedzibie Urzędu,
- pocztą – przesyłając oświadczenie
- przesyłając e-mail na adres: podjeciapracy@poznan.praca.gov.pl zawierający:
- imie i nazwisko,
- PESEL
- datę podjęcia zatrudnienia/innej pracy zarobkowej lub rozpoczęcia działalności.