Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?

Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?

Jeżeli chcesz zostać pozbawiony statusu osoby poszukującej pracy możesz złożyć wniosek o rezygnacji z pomocy określonej w ustawie /o wyrejestrowaniu/. Powyższy wniosek możesz dostarczyć do urzędu:
  1. osobiście,
  2. poprzez praca.gov.pl, Złożenie wniosku do wybranego urzędu wymaga podpisania go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Jednocześnie pamiętaj: wniosek o rezygnację z pomocy świadczonej przesz powiatowy urząd pracy nie zostanie wzięty pod uwagę, jeżeli złożysz go po skierowaniu do realizacji indywidualnego planu działania, na szkolenie, studia podyplomowe, do uczestnictwa w przygotowaniu zawodowym dorosłych oraz programie specjalnym, pozostawia się bez rozpoznania.

Podstawa prawna


Informacje o publikacji dokumentu

Informacje szczegółowe urzędu

Jak się wyrejestrować z rejestru osób poszukujących pracy?

Zgłoszenie podjęcia pracy, działalności gospodarczej oraz wyrejestrowania z innego powodu można dokonać:
- w Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) stanowisko 15 i 16 w siedzibie Urzędu,
- pocztą – przesyłając oświadczenie
- przesyłając  e-mail na adres: podjeciapracy@poznan.praca.gov.pl zawierający:
  • imie i nazwisko,
  • PESEL
  • datę podjęcia zatrudnienia/innej pracy zarobkowej lub rozpoczęcia działalności.
 

Menu nawigacji